26/4

Jag fyller 18 om exakt 6 månader kom jag just fram till. Längtar som fan, frihet!
Sitter hos Tove, hon ligger och läser. Väntar av någon underlig anledning på Mattias som var någonstans bort åt helvete för jag ska sova där inatt. Genomtänkt. Så nu får jag passa på att sitta vid datorn på natten vilket var väldigt länge sen sist.

Fredag idag iaf och det är väldigt skönt med helg. Hade bara en lektion idag (egentligen två men den ena kan ta sig). Åkte direkt till stallet efter och red en sväng med Primapojken. Var trevligt väder men vi höll på att trampa på en kopparorm i början så jag hade ormnojja (Ja,jag vet att det inte är en orm utan en ödla men den rör sig på samma vidriga sätt!) resten av vägen x). Tog ett långt skönt bad och sen så träffade jag mina flickor. Vi spelade fotboll i skönviksparken och sen gick vi hem till Kakan och gjorde typ ingenting som omväxling. Sen skulle alla gå så jag följde med Tove hem och här sitter jag nu.
Annars har det väl inte hänt så mycket... Bråkade med pappa i onsdags.. Han slängde mig i golvet och jag slog honom med en kastrull, sen gick jag hem till Mattias iförd mina fina prickiga pyjamasbyxor :p Så det kan gå..
Well.. slut på idéer, eller snarare händelser i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback