28/4

Sitter hos Mattias nu, gick hem efter första lektionen pga dåligt humör. Jag är helt enkelt väldigt förbannad, 
utan direkt anledning. Ända sen i morse har jag hoppats på att någon ska säga något så jag skulle få skrika lite, men inte då..
Mattias är och lunchar med sin gammla chef så jag har inte träffat honom ännu, längtar till han kommer för jag tror jag kan bli på bättre humör då.
I helgen har det väl inte hänt så mycket. Var ute en sväng med min älskling i lördags( pållen alltså). Jag kommer sakna honom när vi lämmnat tillbaka honom, det är ju bara en månad kvar nu. Min underbara pojke, har nog aldrig träffat en snällare häst.. Har ju haft honom i två år nu och så hade vi ju Pelle i ett år innan det så det kommer kännas ovant att inte vara i stallet något. Fast det blir ju mer tid över till pluggandet då, för jag kommer säääkert plugga massa mer x) Appropå  det så fick jag ett par väldigt fina ig-varningar idag, svenska B och engelska B. Grattis Klara, du är så duktig.
Well.. Fest hos Danne i lördags. drack en aning för mycket så kvällen fick ett ganska abrupt slut men innan var det väldigt trevligt tycker jag :). Söndagen blev däremot inte lika trevlig eftersom jag hade huvudvärk och illamående större delen av dagen, men jag antara att uttrycket 2skyll dig själv" passar ganska bra här.
Sitter och lyssnar på Lullaby med The cure, väldigt skön låt måste jag säga..
 Ska ta och läsa lite andra bloggar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback