16/8

Jaha.. Prövning på tisdag, skola på torsdag. Kan det bli bättre? Ja det kan det, men å andra sidan kan det nog bli betydligt sämmre också. Tänk positivt, tänk positivt, tänk...
Har egentligen inte gjort ett skit, men det är väl så det ska vara när man har lov. Har istortsett bott hos Mattias så det blir lite av en omställning när skolan börjar och jag måste sova hemma igen. Fast det behöver jag bara fram till den 26/10, sen är jag stor flicka som bestämmer alldeles själv :)
Har bestämmt att jag ska börja rida på ridskola igen, det ska  bli kul. Är väldigt ridsugen.. saknar lilla primapojken..
Nu börjar det bli lite tråkigt här vid datorn, kanske ska ta och läsa en bok istället för det var ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback