17/8

Well... dagen har oväntat nog gått åt till att plugga och packa. Är nästan färdig med packningen. För er som inte vet så ska jag och Tove (tillsammans med x antal andra elever på rönninge gymnasium) åka till Sarek nationalpark och prommenera runt med en stor ryggsäck i 9 dagar. Det blir förhoppningsvis väldigt trevligt och jag hoppas även på att kanske kunna tappa något kilo (har dock inga stora förväntningar på det sistnämnda).
Pluggandet har gått mindre bra är jag rädd. Tycker det mesta är allmänt flummigt formulerat och lite svårförstått. Önskar som vanligt att man börjat i tid men det är inte så mycket att göra åt nu.
Har lite höst känsla.. en liten tur i skogen med svamplockning som mål kanske inte skulle vara helt fel..

Kommentarer
Postat av: Tove

VA?? jag har inte ens börjat tänka på packning :/ när ska vi handla?? hehe :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback