12/12

Idag är en sån där riktig äckeldag. Har just tagit ett bad men känner mig fortfarande helt äcklig, har en äcklig finne som mer liknar en böld på hakan och hasar runt i samma mjukisar som alltid. Men det går väl över som allt annat. Har lite ont i magen och känner mig lätt illamående, det var nog bra att jag stannade hemma idag i alla fall. Mattias är också hemma men han ligger i badet nu och jag är lite rastlös för jag har inget att göra. Det jag helst skulle vilja göra nu är att ta en riktigt snabb galopp över remsorna på min Prima, eller ja han är ju inte min längre men ändå.

And then you'll laugh and say:
"I'm probably better off dead,
I'm probably dry all the way,
I'm probably boring you out
I'm probably locking you up, throwing the keys away
I'm probably the last thing you need on your mind

Kommentarer
Postat av: tove

Har du frågat mattias om han ska ha fest medan jag e bortrest? eller ska jag fråga din pappa istället om han vill ta hand om Skywishes? :p

2008-12-14 @ 15:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback