16/12

Sitter i datorsalen på skolan och har tråkigt. Vi fick sluta tidigare från engelskan så det blev en väldigt lång lunch. Och för första gången på hela gymnasiumet har jag inte IG-varning i engelska! Woho
Helgen har varit väldigt kul, den har jag spenderat med min maginfluensa och Mattias. Var hemma från skolan igår också så jag har alltså missat mina fyra sista prov för terminen, bra gjort. Hoppas bara att ingen av dem får för sig att jag ska göra provet innan jul för då blir det jobbigt. Har inte hunnit fixa en enda julklapp ännu och har en del annat julgrejs att göra. Längtar verkligen till på fredag för då är det i alla fall lov.
Ikväll ska jag se Låt den rätte komma in på bio med Tove, hoppas den är bra.. Fast det är ju trevligt att gå på bio vilket fall.
Men ska börja dra mig mot min lektion nu, hoppas vi inte ska börja med något nytt för jag är trött idag.


Kommentarer
Postat av: david örn

asså seriöst du borde klippa dig

förresten får jag chans på dig??

2008-12-23 @ 00:22:11
Postat av: Louise

Cool kommentar av han david ^^ va tyckte du om filmen sen då? Puss puss!

2008-12-26 @ 23:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback