30/12

God fortsättning till alla!
Julen är alltså över för den här gången och imorgon tar även detta år slut. Detta betyder att om en termin tar jag studenten, lite läskigt.
Det är väldigt skönt med jullov i alla fall.
Idag har jag varit och åkt skridskor med mamma, pappa, Sofia och hennes pappa. Vi åkte på uttran som är riktigt fin för tillfället eftersom det inte har snöat. Någon dag tidigare åkte vi på Brosjön där det var betydligt tunnare,
här finns en liten filmsnutt för de som vill se sprickor i isen.
Igår så  flyttade jag och Mattias till en egen lägenhet vilket är lite spännande. Vi har flyttat över alla saker och nu återstår bara uppackandet, haha.
Men ska  jag gåoch klämma i mig lite mer knäck, om jag har tur så kanske jag kan börja rulla till skolan istället.

Kommentarer
Postat av: tove

Ska jag behöva läsa din blogg för att få veta att du och din man ska flytta till en lägenhet??! :O unbelievable! vart bor ni då? ses ikväll!

2008-12-31 @ 16:26:16
Postat av: Louise

Jaahapp coolt. Va läskigt och seriöst att flytta ihop!? fast ni bodde ju iofs tsm innan men iaf! (många fula förkortningar)

2009-01-08 @ 18:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback