6/12

Idag är jag irriterad och aningans upprörd. Anledningen är inte helt oväntat Salems marschen. Jag och Mattias var och hämtade Dan alldeles nyss och jag vet inte hur många poliser vi såg men det var en jävla massa och det lär ju inte vara billigt iaf. Perrongen var full av dessa jävla antidemostranter. Man kan ju undra om de verkligen tror på det de säger att de står för eller om de bara är här för att de tycker om att bråka, de stöder ju knappast sin sak iaf. Det är ju faktiskt de som ställer till det, nazisterna är ju lugna. Och varje år ska vi här i Rönninge/Salem bli isolerade. Men nog gnällt om det.
Kvällen blir nog inte alltför rolig, Dan och Mattias ska spela tv-spel hela kvällen och jag vet inte om jag vågar ut och traska för att träffa någon annan. Får plugga matte istället till kontrollskrivningen på torsdag. Har även sammhällsprov på fredagen. Efter det ska vi med skolan och kolla på Parlamentet vilket förhoppningsvis blir ganska kul.
Ska nog börja med att skriva lite i loggboken till projektarbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback