22/2

Sitter för närvarande i skolan och har biologi lektion. Ska egentligen skriva på min och Idas artikel om genmodifierade barn men hon är borta och jag är inte tillräckligt smart.

Veckan hittils har varit ganska skön. Var hemma både tisdag och onsdag och pluggade matte eftersom jag kom fram till att jag inte hade energi nog till att både vara i skolan och plugga hemma.

Igår var det matteprov och jag lyckades misslyckas en aning igen, men inte så farligt skulle jag tro. Tog fel på klockan en timme under provet och stressade som fan tills jag upptäckte mitt misstag, aningens irriterande måste jag säga.

Efter skolan så åkte jag till stallet och pysslade lite. Red ut en sväng med Martina och Baldur som visade sig vara en riktig liten kämpe när vi rejsade. En lite halv läskig incident var när vi nästan krockade med ett vildsvin i mörkret när vi galloperade på en grusväg som denne höll på att korsa. Då är man glad att man har en snäll pålle :) <3
Idag ska jag första till stallet och sen ska jag glo på film med Mattias. Skönt som inihelvete det ska bli med lov. Det börjar om 33 min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback