25/2

Lov,lov,lov. Det känns inte ännu utan jag har söndagskänsla. Borde ta mig i kragen och göra något,  det är så fint väder ju. Eller så  kan jag ju alltid börja med allt plugg jag har att göra, jippiyey.
I fredags red jag ut med Tove, kul med sällskap som omväxling :) Sen tillbringade jag kvällen och natten hos Mattias,vi kollade på Alien vs Predator 2. Ganska så värdelös film måste jag säga, förstod inte riktigt själva meningen med den. Fast man slapp iaf anstränga hjärnan så mycket :P
Lördag kväll var det middag hos Josse, myspys även om vi  inte gjorde så jättemycket. Kom hem ganska tidigt.
Söndag så var det pållen igen. Jag och Tove gjorde ett försök att löshoppa lite. Baldur var väldigt duktig medan det inte gick lika bra för Prima, han blir så uppspelt att han är lite svårkontrollerad. Kvällen var väldigt lugn, var hemma och kollade på tv och satt vid datorn. Sov tidigt igen.
Idag har Anna åkt tillbaka till Skara, Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback