6/2

Nu har jag endast två lektioner kvar denna veckan! Sånna saker blir man glad av.
Måndagen var en bra dag för en gångs skull. Hade varken gjort franska eller engelska läxan så jag bestämde mig för att strunta i dessa lektioner och ta en lång sovmorgon istället. Sov länge och sen Kollade jag på Leon (kanske med en sån " é" ?), en väldigt bra film tycker jag. Sen gcik jag till skolan och då var det härlig vårsol och jag blev helt sprallig, tänk att lite sol kan göra en så glad. Upptäckte att jag råkademissa fysiken också av bara farten så det blev bara två lektioner för min del. På kvällen var det öppethus på skolan som jag skulle vara med på. Ingen mening att åka hem så vi stannade kvar och spelade volleyboll. Det var inte så mycket folk som kom och jag pratade nog inte med någon på öppethuset, länsade pepparkaksburken som stod vid vårt bord istället haha, jag i ett nötskal :).
Tisdagen blev en desto jobbigare dag för jag slutade fyra, två nya kurser börjar den här veckan så två  sovmorgonar och två eftermiddagar försvinner. Sista lektionen hade jag hemsk huvudvärk och var illamående. Självklart sätter jag mig bredvid en tjej som pratade hela tiden! Det var nära att jag tappade tålamodet och gjorde något våldsamt. Sen åkte jag hem och for till pållen men red inte för vårt sällskap i form av Baldur hade plockat av sig en sko. Påvägen hem stannade på på konsum för att kompletera vårt förråd av semelingredienser  vilket inte gick någe vidare då både bröd och grädden var slut. Det blir till och äta semla idag istället :)
Annars blir det till att ta det lugnt idag, ska ta ochgöra en razzia i Annas rum efter en bra film. det kan ju faktiskt hända att hon glömt någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback