10/7 lite senare

Har nu åkt hem till Matte istället. Han håller på och duschar och jag ville ha något att sysselsätta mig med sålänge. Både Tove och Lollo har nu åkt iväg och ska vara borta länge :( Och Eva ska jobba hela nästa vecka.. Hoppas Sofia vill bli min räddare i nöden fast än jag övergav henne idag :P HUmhum..jag har verkligen inte något att skriva.. kladdkakan vart inge god tyvärr och Anna kommer hem i helgen,poor meee :( men men, man får se till att njuta av sommarlovet iaf för snart börjar skolan igen. Hur i helvete ska jag överleva ännu ett år i skiten?? Mina betyg kommer gå i botten (iofs har de redan gjort det,haha). Kanska ska börja plugga lite till min alternativmedicinprövning snart också, ska ha den den 19 aug och så ska jag hinna skriva ett arbete också. Fyfan, man blir deppig av att tänka på skolan :( så nu bör jag sluta med det och umgås med min underbara pojke istället. Alltid finns det något positivt :)

Kommentarer
Postat av: tove

jag kommer hem på lördag!!!!! :D :D :D :D

2008-07-13 @ 11:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback