1/7

Ska snart åka iväg med Tovelitott :) Har just packat färdigt och har massa tid över som vanligt så jag håller på att laga min nagellack lite. Min packning blev jättestor igen,lite skämmigt :P haha men hellre för mycket än för lite.
Igårkväll kollade jag på film med Mattias och Frida, det var lite mysigt. Minns dock inte vad filmen hette.. Sen lyckades Mattias självklart övertala mig att sova kvar fast jag borde sova hemma, han är nästan lika manipulativ som du Tove ;) Fast kom hem tidigt idag, vet inte ens om mamma märkte att jag inte sov hemma.
Fint väder idag iaf, det är bara att hoppas på att det håller i sig. Börjar bli lite nervigt. Aja ska fortsätta virra runt nu,ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback