20/7

Börjar bli lite nervo inför skolan igen, det är bara en månad kvar och sen börjar all skit igen.. Men det ska vi inte tänka på nu utan vi ska njuta av den tid som är kvar.
Igår gjorde jag ingenting alls på dagen utan satt bara och segade mig medan Mattias jobbade och sen glodde vi på film tillsammans. Sen gick jag och mötte Tove vid tåget för hon kom hem från Danmark. Hon hade med sig Oskar, Jalle och Kakan (Moderkakan, haha x) ). Sen plockade vi upp Antonsson också och så gick vi hem till Tove och satt och kröka och snacka på hennes veranda. Det var skitmysigt och jag stannde till halv 7 på morgonen. Sen traskade jag hem till Matias och sov till typ halv 3. 
Nu har Mattias just åkt iväg för att kolla på nån fotbollsmatch (Örebro-Hammarby tror jag att det var) så jag får tillbringa kvällen med mig själv. Eller så kanske jag går och hälsar på Toves kaninunge som hon är och ska köpa nu :)
Sitter och lyssnar på Bright Eyes, riktigt bra faktiskt.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback