18/3

Home sweet home. Hade väntat mig ett lite mer vårligt väder måste jag säga, dett snöslask är allt annat än mysigt. Veckan i fjällen har varit ganska trevlig. Hade inget vidare väder där heller tyvärr men trots att vi max kan ha haft 3 soltimmar totalt har jag ändå lyckats skaffa mig en inte alltför charmig bränna i ansiktet. Människorna var väl trevligt men en aning gnälliga tycker jag och de hade ganska kass humor;
 -Din mamma är en poliseskort!
-HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
:S
Vilket fall kändes det ganska skönt att jag knäckte dem alla totalt på marschen mot Helags och att jag var den enda som höll mig stående hela vägen ner för branten ner till Ramundberget. Orkar annars inte gå in på några ointressanta detaljer.
image18

 Jag och Sofia gräver en bivack och passar samtidigt på att vara snyggast i världen

Efter 8,5h i buss kom vi hem igen på söndagkväll  och då var det vara att stupa i säng för att orka med skolan på måndagen. Sen på kvällen och natten var jag hos Mattias som sedan körde mig till skolan i morse påväg till jobbet. Det gjorde att jag kom lite för tidigt till skolan, sådär en 2,5h men vad gör man inte för att slippa åka  komunalt.
Nu känner jag mest för att leta upp något riktigt onyttigt härligt gott och krypa ner i badet och mjuka upp mina stela muskler en aning.

Kommentarer
Postat av: tove

omg, ja fryser av att bara kolla på er :P sov ni i den där snögrottan eller gjrode ni den bara för kul skull? :P puss

2008-03-20 @ 13:37:18
Postat av: Klara

Det var två stycken som sov ute men vi struntade i det^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback