23/3

Dagen börjar bra med chokladtårta, saffranskaka och diverse smågodis. Men är det påsk så är det. Igår var det ju Påskafton och morfar var här som vanligt.  Jag förstår inte hur han orkar prata så extremt mycket, men man kanske inte har något bättre för sig när man är så gammal. Fast jag kanske inte är rätt person att säga det när jag själv tillbringade dagen med att äta just för att jag inte hade något bättre för mig.
Skönt med lov iaf..
Skulle ha biologiredovisning med Ida i onsdag men självklart lyckades jag göra bort mig, igen. Det gick bra i ca 2 meningar men sen låste sig allting och jag kunde inte fortsätta. Stackars Ida som fick göra redovisningen själv, jag är så elak :( Torsdagen var skönare då två av tre lärare var sjuka och jag slutade alltså kl10. Åkte ut till stallet med Anna ganska tidigt. Jag red Xerxes och Anna red Prima. Det hade varit kul om det hade varit någon annan än Anna. Hon höll bara på att slita i min lilla pojke och så gick allt i snigelfart.  Men en ganska rolig sak var ju att hon lyckades slå till sig själv under ögat med tygeländen och är nu alldeles blå x) hahahaha. Var hos Mattias på  kvällen och sov även där, ganska mys.
På fredagen hade jag Påven åt Sofia och hade tänkt rida med pappa men eftersom det hade kommit en massa kramsnö så var det helt uteslutet då ingen av demm har varken broddar eller snösulor. Istället åkte jag och mamma ut och mockade. Sen så var jag tvungen att följa med till Sebastian (Annas kille) och äta middag med hans familj. Har inte träffat många människor somm är tråkigare än dessa men som tur var fick jag smita vid 9-tiden och tillbrinagde resten av kvällen med Tove :) Vi gjorde iofs inte så mycket, kollade på Vänner, pratade och åt mackor men det var väldigt trevligt ändå tycker jag.
Nu väntar jag på att mamma och pappa som är ute på en promenad ska komma hem så de kan köra mig till stallet. Ska nog ta en liten kortis i skogen eller nått. Tänkte prova att rida med Kingens sidepull (om det nu stavas så :P). Undertiden får jag fortsätta trycka i mig onyttigheter  

Glad påsk alla!     
     

Kommentarer
Postat av: tove

oh gick de bra? men kingens grej alltså :P glad påsk (fast alltså det e tråkigt tkr jag) hehe

2008-03-23 @ 16:23:29
Postat av: Klara

Jodå det gick bra, men skrittade iofs och tog en liten galopp bara så det märktes inte så mycket ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback