28/3

Veckan har gått fort fram, som den alltid gör när det är lov. Har inte gjort så mycket. Varit en del med Mattias och sen mest varit hemma och latat mig. Har blivit förkyld också så min hals smärtar och jag låter lite fånig när jag pratar, haha x)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Det är svårare när det gått ett tag sen sist för då kommer man inte ihåg alla onödiga detaljer.
 Imorgon borde jag verkligen börja med plugget och inte skjuta upp allt till sista dagen *lycka till*. Jag har nog sjukt mycket att göra men orkar inte dra mig till minnes vad det är. Hellre lyckligt omedveten än olyckligt medveten... eller något åt det hållet. Whatever.
Ska leta upp lite mer halstabletter som jag kan missbruka. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trevlig helg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback