6/3

Torsdag... Ska inte till stallet idag utan på träff med fjällmänniskorna på rönninge. Vi åker ju på söndag och kommer nästa söndag igen, skönt skönt. Efter det är det ju bara 4 dagar och sen påsklov :)
Trots att jag inte pluggade överdrivet mycket lyckades jag iaf få mvg på kemiprovet så nu är jag glad. Beror nog lite på solen också, värsta energikicken! Synd bara att det ska hålla på att snöa och ha sig, det borde ju vara vår nu.
Igår var det temadag. På förmiddagen lyssnade jag på några folk mot hedersrelaterat våld och efter det så dansade jag afrikans dans, haha. Träningsvärk i ryggen idag :P. Sen var jag hos Mattias, trevligt trevligt.
Öhm.. Ska nog ta och måla mina naglar i någon ful färg nu, typ blå eller nått. Inte för att blå är en ful färg men på naglar är det kanske inte jättesnyggt :)


Kommentarer
Postat av: tove

Varför ska du måla dina naglar blåa om du tycker det är fult? :P en intressant fråga bara xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback