9/3

Ska åka upp till sthlm och ta tåget till Enafors om ca en timme. Är lite orolig att jag glömmt något fast jag egentligen vet att jag inte gjort det. Hoppas det blir kul. Är lite rädda att jag ska hålla  på att vara osocial och tråkig men det borde inte bli så när jag har Sofia med mig. I annat fall får jag väl ringa och terra er här hemma :)
Well, sen sist har det nog inte hänt så mycket. I fredags var jag hos Mattias (som omväxling). Minns faktiskt inte vad vi gjorde, säkerligen ingenting alls.Sov där villket fall, börjar sova bättre där numera och det är ju lite skönt så jag slipper bli så trött.
Lördag på dagen så packade jag ner det mesta och sen var jag med Tove hos Xerxes-Hanna (haha).  Det var kuligt fast de var ute och rökte hela tiden och jag var tråkig och la mig långt innan dem så jag skulle vara pigg idag.
Idag tog jag ett lååångt bad så nu är jag ren och fin *host*.  Sen glodde jag på film med Mattias och Danne, minns inte vad den hette med helt okej var den :P
Ska nog börja dressa snart. Min outfit måste vara den absolut snyggaste! Haha. Den är iaf funktionell och det är väl huvudsaken (Sålänge jag inte blir sedd av någon x) ). 
Nerver..
Ha en trevlig vecka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback