14/5

Har körkortsteori nu men har gjort det jag hinner idag. Jag måste komplettera en del om jag vill ha mer än G i den här kursen. Det skulle ju iofs vara bra men jag vet inte om jag har tid/ork. Får ta och fundera lite på det.
I helgen pluggade jag inte ett skit som jag hade förutsett. Gjorde inte så mycket överhuvudtaget. Var mest med Mattias, det var iofs väldigt trevligt. På söndagen var det långritt till bornö. Det var mysigt för det var jättfint väder. Det skulle iofs varit roligare om Tove varit med  men men. När vi rastade var vi nere vid sjön för att hästarna skulle få dricka lite om de ville, Prima tyckte att ett bad var en bättre idé så han la sig ner i vattnet med mig på. Årets första dopp! x).
Idag blir det fullt upp med plugg eftersom jag ska till frankrike på fredag och jag har fysikprov, kemiprov, franskaprov och alternativmed.prov innan sommarlovet. Dessutom har jag 300 sidor i min svenskabok att läsa tills imorrn..
Men nu slutar min lektion så jag ska dra och ha matte istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback