22/5

Hemma igen.
Frankrike var trevligt, orkar inte skriva några detaljer nu. Kanske senare.
Sitter och försöker få motivation till att plugga. 9 skoldagar kvar (avslutning och klassens dag inräknat) och jag har 4 st prov och diverse inlämmningar att göra under den tiden. Lycka till med det!
Kom hem och upptäckte att Nutte (min ena kanin) är mer eller mindre döende. Han brukar vara en riktig liten tjockis men nu har han magrat jättemycket precis som de de andra gjorde när de dog. Han ska till vetrinären idag men jag måste erkänna att jag inte är särkillt hoppfull.
Vilket fall är det skönt att vara hemma trots allt. Ska snart ut till stallet och hälsa på min bäbis. Nu har några bestämt sig för att bli medryttare på honom och att han ska bo hos sin ägare i s-täjle. Hon har sagt att vi gärna får komma och hälsa på och rida och så men jag tror inte att det kommer bli av, det brukar bli så..
Ska ta och göra lite negerdeg som jag kan tröstäta :P

Kommentarer
Postat av: Tove

När åker han till södertälje?

2008-05-24 @ 10:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback