2/5

Då är det maj och sommarlovet börjar faktiskt närma sig på riktigt. Mitt sista riktigt sommarlov.
Tisdagen var helt bortkastad. Åkte till skolan var där en halvtimme, fick mensvärk,åkte hem igen. Resten av dagen låg jag vid tv:n och tyckte synd om mig själv. På Kvällen sov jag hos Mattias,myspys som vanligt.
På Onsdagen red jag ut med Sofia och pappa. Gick bra bortsett från att pappa ramlade av och har aningens svårt att röra sig nu x). På kvällen var det valborgsfest hos Tove. Det var lite småsegt av och till men jag hade trevligt ändå.
Igår var det bakisdag.Hjälpte Tove lite med städningen och sen satt vi och åt och glodde på Vänner. Sen var jag i stallet och hade insläpp, jobbigt. Glodde på film med Mattias på kvällen.
Ikväll måste jag vara hemma och hålla mamma sällskap för pappaär  på landet. Verkar som   hon är extra skärrad för att han inte är här. Men Mattias ska hålla mig sällskapiaf så jag överlever nog, haha.
NP i matte på tisdag så jag måste ägna helgen till plugg! Måste,måste,måste.. whatever.
Fryser om mina fotar

Kommentarer
Postat av: Tove

jag tror din mamma blir lite gladare när du är hemma, skulle jag blivit om jag var hon. Du borde hänga där lite oftare tkr jag :) Mattias kan ju vara med dig, pusspårej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback