26/5

Sitter i skolan och väntar på att ha franskaprov. Det kommer nog gå mindre bra för jag kan inte glosorna alls, dock så tror jag att jag har förstått grammatiken.
Juste nu känns det som om det är för mycket. Mamma som är som hon är, Prima som ska flytta, hur mycket som helst i skolan och Nutte som ska dö. Men på torsdag har jag förhoppningsvis sista provet och då hoppas jag att jag får lite mer tid att ta det lugnt och njuta av den sista tiden med mina bäbisar.
Helgen har väl varit som vanligt. Ridit lite, varit med kompisar och försökt få mig själv att plugga ( har faktiskt lyckats litegrand.

men nu börjar min lektion!


Kommentarer
Postat av: Tove

ska han avlivas eller? så han slipper lida menar jag :/

2008-05-27 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback