8/5

Sitter i skolan och har svenska. Försöker se ut som jag är väldigt upptagen med att skriva en redovisning om någonting jag inte kommit på ännu. Men slutar kl.11 så jag klarar nog av att fö´rdriva tiden :P Sen ska jag käka lunch och åka hem. Där blir det väl till att måla naglarna eller något annat tidsdödande. Vid 5 ska jag ta in pållarna i stallet och ta en liten lugn tur med min prima-pojke. Kan inte ta en ordentlig tur eftersom han vaccinerades i måndags.
Skrev np i matte i tisdags och det känndes ganska bra faktiskt så självklart gick det inte alls bra. Fick VG!! Fuck me. En vg-poäng från MVG :( Blev skitlessen.. fast fick ju MVG i kursen ändå så jag borde ju vara glad :P haha
igår efter skolan var jag på Fjällträff på rönningegymn. Gick igenom lite uttrustning och sen var det tjejgrupp och frågestund. Var helt okej trevligt faktiskt. Hoppas det blir kul uppe i Sarek sen också :)
Efter så åkte jag upp til Mattias. Gjorde inte så mycket, glodde lite på hockeyn. Hockey är väl inte riktigt min grej kanske men med trevligt sällskap så blir det inte så hemskt trots allt :P
När jag kom hem igen hade Anna kommit hem också :S Jag som hade hoppats att det skulle dröja minst några veckor till.. Fast jag antar att man får stå ut ett tag till och hon är ju egentligen inte så elak längre, jag ogillar henne mest av princip och av det faktum att hon alltid dricker upp all min mjölk.
Men nu måste jag återgå till att göra ingenting, det är väldigt underhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback