9/5 eftermiddag

Har engelska och ska skriva en liten uppsats egentligen men jag orkar inte och har huvudvärk. Tänkte skriva lite här istället för att ha någonting att sysselsätta mig med i en 20 min till.
dagen hittils har varit väldigt lugn skön och solig. Har shorts utan något under för första gången i år (alltså, jag har trosor såklart men inga leggings eller strumpbyxor :P haha). Biologilektionen spenderade vi med lite fågelskådning. Vi skulle alltså traska runt och leta efter någon fågel som vi skulle studera beteémdet på. Inte helt lätt men man fick vara ute i solen iaf.
Till lunch fick vi jättegod potatisgratäng.. jag ska ta och lära mig laga sån.
Slutar efter det här, gud vad skönt det ska bli med helg. Fast jag borde plugga massa fysik och åka och shoppa skor och kläder >.< urk.. fast antagligen kommer jag inte orka gör något av det om jag känner mig själv rätt. Jag kommer bara ta det lugnt..kanske börja jobba lite på brännan, haha. Eller ta ett första bad i sjön, någon som är på?
Hursomhelst tycker jag att folk kan ta och kommentera lite mer, det blir så tråkigt annars.
Men nu ska jag ta och börja plocka ihop lite lugnt och sen traska hemmåt i värmen. Det kommer säkert vara äckelvarmt på bussen.

Kommentarer
Postat av: hemlig

jag tycker de e kul å läsa om dig ;) keep up the good work ;) :*

2008-05-10 @ 16:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback