9/5

Idag har jag sovmorgon för det skulle  inte vara någon alternativmedicin, alltså har jag fått tillbaka min sovmorgon de snodde pga np i matte.
Gårdagen blev en riktigt slappdag. Pappa ville rida på banan och Anna skulle hjälpa honom så jag behövde inte åka ut (Det låter kanske som om jag hatar att vara i stallet,så är det inte men det är ju lite jobbigt att ha stallpasset). Eftermiddagen tillbringade jag istället med att måla naglarna i en ful rosa färg och att sova. Till middag blev det jättegod spenat-fetaostpaj. Efter maten var jag mer Mattias en stund.  Behövde bla. hämta min skolväska som jag glömmde i onsdags, skönt att få tillbaka sin deo x). Sen åkte jag hem och sov.. Drömde massa sjuka drömmar, minns dock  inte vad de inehöll utan bara att de var konstiga. 
Idag ska jag ta Toves insläpp och så ska jag nog rida en liten sväng med min fina pojke. Snart är han inte min  pojke längre :(
Kom just på att det är Ninernas födelsedag idag, Grattis Nutte och Knubbis! (Har glömt hur gamla de blir.. 4 år kanske?)
image20
Älskar er bäbisar! (Enda bilden jag hade på båda :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback