28/11

Dagen har verkligen börjat bra. När jag skulle gå till bussen i morse kom jag på att det var jag som skulle lämmna Max (Fridas hund) på dagis nere vid krysset och det hade jag ju inte tagit med i planeringen, det blev alltså till att jogga ner dit med honom och sen jogga mot bussen. När jag nästan var framme vid bussen kom jag ihåg att jag glömt badkläderna, vi ska simma idag med skolan. Det blev alltså till att springa tillbaka hem och sen springa till bussen igen. Jag hann precis som tur var, eftersom jag hade prov första lektionen så vill man ju inte bli försenad. Provet gick käpprätt åt helvete.. Jag hade faktiskt pluggat men det hjälper väl inte när man inte har något sinne för språk. Nu har jag 1,5h att fördiva innan jag ska dra mig mot storvretsbadet, med andra ord hade jag hunnit hämta badkläderna nu och besparat mig denna ohälsosamma språngmarsch. Färdiggnällt (tror jag iaf)

Gårdagen var inte mycket att hänga i julgranen, en helt vanlig torsdag i skolan. Sen åkte jag hem och pluggade franska, men efter en stund sommnade jag i soffan istället. Vaknade när det var meningen att jag skulle gå till bussen så det var bara att slänga på sig kläderna och springa lite. ridlektionen gick bra faktiskt. Valde sist så jag fick P-G. Sist jag hade honom gick det helt värdelöst och han bara segade sig och var jobbig. Igår fick jag jobba lika mycket men den hr gången fick man lite utdelning iaf. Skönt.
En annan sak som är skönt är ju självklart att det är helg nu. Dessvärre kommer den fylllas med pluggande av alla de slag. Fast lite kul hinner man nog också med, ska tex. baka med flickorna :)
Får försöka hitta på något annat att sysselsätta mig med nu för jag kan inte komma på något mer att skriva.


Kommentarer
Postat av: tove

Gud vad bra! Jag har sagt 19 men det är väl egentligen upp till E ;) vi hörs, puss

Postat av: Tove

haha jag visste väl att du var ironisk när du skrev att dagen börjat bra. Jag vet inte, du kanske borde ta det som en förolämpning... och förresten, du måste haft jävligt mycket tidsmarginal om du hann även fast du sprang tillbaka 2 ggr? :p

2008-11-28 @ 13:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback