3/10

Har franska nu men jag orkar inte vara där så nu sitter jag här i datasalen istället, jag hade glömt att plugga till glosorna och glömmt mina böcker hemma så det känndes inte riktigt lönt att gå dit. Om det inte hade varit så att vi ska jobba med projektarbetet efter lunch hade jag nog gått hem igen men det känns taskigt att lämmna de andra sådär.
Vi har alltså konditionstest vid 10-tiden och mitt betyg kommer sjunka i botten. Bra jobbat Klara. Men jag tänker i alla fall försöka, men det är lite knäckande att vara sämst. Vilken tur då att min kära mor älskar mig även om jag inte har mvg i allt, som hon brukar säga.
Skönt med helg sen. Ikväll ska jag baka bullar med flickorna och resten av helgen går väl åt till mattepluggande. Prov på tisdag. Mattias ska vara borta i helgen så det blir lite ensamt. Jag har blivit konstigt beroende att vara med honom hela tiden, det är lite jobbigt att inte få vara med på hela helgen typ, haha. Men päronen blir väl glada över att ha mig hemma,, fast jag funderar på att se om jag kan låna hans nyckel så jag kan sova där ändå så man får lite lugn och ro.
Ska nog sätta mig och läsa lite i min bok nu, den ska vara utläst på tisdag och jag har ungefär 400 sidor kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback