7/10

Sitter hos Mattias och glor på när han spelar tv-spel.. roooligt roooligt.. not. Men men.
Matteprovet som vi hade idag känndes faktiskt sktbra, sen har jag säkert slarvat lite men om jag inte tar helt fel så blir det mvg. Hade inte pallat läsa ut boken till engelskan men det gjorde ingenting, vi ska bara gör en muntlig redovisning nästa vecka. Sen får vi se hur det blir med den, får göra den skriftligt om jag vill. Vi hade ingen fysik så jag struntade i franskan och åkte hem (dvs till Mattias) istället. Och nu sitter jag här.
I morgon ska vi ha temadag med tema kärlek. Hoppas det inte blir alltför tråkigt. Det kan väl knappast bli tråkigare än vanliga lektioner. Sen ska jag till tandläkaren.. Det är skönt att man inte har tandläkarskräck iaf.
Ska glo på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback