12/9

Sååå skönt med helg igen! Har iofs inte upplevt så mycket av den än så länge men ändå. Sitter hemma hos Mattias och slöar medan han spelar tv-spel. Håller på att bli fökyld så jag känner mig helt tjock i huvudet.
Var hemma i onsdags och pluggade matte, hade missat massor så jag fattade inte så mycket men nu är det lite bättre. Måste dock plugga mer matte nu i helgen. Fysik också eftersom vi har prov om knappt två veckor och jag hänger inte med alls.
Igår var jag och red på skrefsta. Vi red ut och det var ganska ovant att vara typ 10 pers på led istället för ensam som jag brukade med Prima.
Orientering på gympan.. jag och Kenneth var sämst av alla, haha :) Vi kom tillbaka långt efter de andra och vi hittade inte alla kontroller (Läraren trodde visserligen att vi hittade alla eftersom Kenneth hade råkat se facit innan :P).
Men nu ska jag väl återgå till att glo på när mattias skjuter ihjäl folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback