17/9

Onsdag igen.. och  imorn fyller syrran år men jag äger inte en spänn så hon får få sin pressent senare. Har dragit på mig en liten ögoninflamation igen, så nu är det bara att hoppas på att denna inte är lika långvarig som den i våras för det vore lite jobbigt. 
De kommande fyra veckorna är inget jag ser fram emot direkt eftersom jag har sex stycken prov på den tiden. Usch usch usch, jag är för dålig på att plugga. Men idag ska jag iaf försöka plugga lite fysik med pappa. 
Imorrn ska jag rida igen och det ska bli skitkul förhoppningsvis, saknar att ha Prima och få rida ofta :(
Hursomhels ska vi iaf inte ha någon matte eller kemi idag så det är bara två lektioner. 
Kom fram till att jag inte har varit med flickorna på skitlänge (ja, jag vet att det är mitt fel), det är väldigt tråkigt för jag saknar er. Hoppas vi kan ses i helgen eller nått..
                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback