22/9

September närmar sig sitt slut och om inte alltför länge fyller jag äntligen 18, det är något som jag verkligen ser fram emot, inte minst för att höstlovet börjar då också. Men det är ju en del att ta sig igenom innan man är där, som tex 6 st prov.
Helgen var helt okej.. Fredagen innehöll en del alkohol och många trevliga människor, minns inte några detaljer dock.

På lördagskvällen så kom Eva, Patrik och Josse hem till mig och Mattias och vi glodde på en film och satt och snacka lite. Mysigt.

Igår satt jag hemma och pluggade fysik, jag känner på mig att provet kommer gå käpprätt åt helvete och med det hela mitt betyg. Får se till att plugga massor mer.
Men ska  fixa det sista och sen traska till tåget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback