23/9

Har egentligen engelska nu men jag struntade i den lektionen och har pluggat franska istället, har prov i eftermiddag. Inte för att jag direkt prioriterar fransa men vi skulle skriva en massa och så på engelskan och det pallar jag inte idag.

Gårdagen var oväntat nog (not) väldigt tråkig. Minns inte så mycket utom att jag råkade sommna på filosofin, värdelöst ämmne. Sen skulle jag träffa Mattias men han åkte på jobb så vi han bara ses i typ 50 min innan jag var tvungen att åka hem igen.

Idag ska jag försöka plugga lite fysik och kanske springa lite. Har en gympauppgift så jag måste börja träna ca 3 ggr/vecka i 12 veckor. Så om nån vill ha lite sällskap så är det bara att höra av sig.

Det sitter några högljudda tjejer här i datorsalen som jag har stor lust att slänga något i huvudet på men jag får nog nöja mig med att fortsätta plugga på mina glosor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback