3/9

Onsdagas mornar kommer antagligen bli min bloggdag framöver eftersom det är då jag har sovmorgon och därmed tid att skriva. Har inte så gott om tid idag heller men det kommer nog så småningom. Har inte hunnit komma in i mina morgonrutiner ännu så allt tog lite längre tid än vanligt.

Idag har jag en relativt kort dag med bara tre lektioner, men ack vilka tråkiga sådana, fysik, kemi och samhällskunskap. Hoppas nästan på att jag ska träffa på någon kärring lärare så jag kan få utlopp för lite ilska, det skulle vara väldigt skönt även om det är lite elakt att ta ut sånt på andra.
Igår på yogan upptäckte jag hur jävla klen jag är i armarna, det är fan pinsamt! haha. Annars var det kanske kul ändå. Funderar på att börja med lite sånnt framöver, enda problemet skulle vara tidsbrist. Jag hatar skolan för den tar upp nästan hela mina dagar. Hata hata hata hata hata... Fast det kunde självklart vara värre, men jag som människa har ett behov av att vältra mig i självömkan och om det inte finns några riktiga problem får man hitta något litet att gnälla över istället. Vilket fall så behöver jag bege mig till skolan nu så jag får lära mig en massa intressanta saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback