7/9

Första skolveckan har varit riktigt jobbig. Fredag blev det alltså inte så mycket av, skulle glo på film med Mattias men sommna efter typ 10 min. Igår var jag först på SBS:s (Södertälje båtsällskap) 60:års jubileum med syrran och Karro. Det var lite trevligt även om det inte var så många jag kände där. Sen åkte jag hem till Mattias igen. Spenderade kvällen med honom och Dan. Vi drack lite vin och sjöng singstar nästan hela kvällen/natten.
Idag har jag inte heller gjort så mycket. Var uppe vid Globen och bytte ut biljetterna till R.E.M konserten ikväll efter som  den flyttats dit från stadion. Ikväll ska alltså jag och pappapå konsert. Ska åka om nån timme. Håller just nu på att lyssna in mig lite på förbanden Editors och Disciplines. Ganska bra faktiskt :)
Tror jag håller på att bli förkyld så jag antar att Mattias har smittat mig, skulle nästan vara lite skönt att bli sjukså  man  kunde vara hemma nån dag och bara ta det lugnt.
Men nu ska jag äta lite köttbullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback