9/9

Sitter och väntar på min långlektion i franska, slutar alltså halv 5 idag. Har god lust att bara gå hem istället men jag var borta från den här lektionen förra veckan så mitt samvete skulle nog inte riktigt stå ut med det.
Konserten var bra iaf. Lite jobbigt att stå upp så pass länge men det är verkligen värt det :)
Igår hade jag sovmorgon vilket var skönt såklart. Bestämde att jag ska börja rida på Skrefsta och att jag eventuellt även ska bli medryttare på Sistell som står på Fågelsta nu. Det ska bli kul att börja rida igen., har saknat det en hel del. Kan behöva lite avkopplingsmoment såhär när skolan har börjat igen också.
Huvudvärk..
Skoldagen igår var lite seg som vanligt. Har kommit fram till att jag ångrar två av mina induviduella val; Franska steg 3 och Filosofi A. Det fanns visserligen istortsett inget annat att välja men hur kul är det på en skala att vara enda trean i franskagruppen? Filosofi däremot är mest flummigt, det är fan värre än alternativmedecinen. Usch.. dessutom går kartoffel-mannen (internt) i filosofigruppen och om man måste höra på hans resonomang och disskusioner varje lektion kommer jag nog att att få ett mindre nervsammanbrott. Men men.. appropå alternativmedicinen (det borde finnas en förkortning för det) så fick jag mvg på prövningen, grattis till mig.
Hmm.. ser nu att min lektion inte är utsatt på salsschemat :S får nog ta en sväng och leta efter alla andra.


Kommentarer
Postat av: Tove

så farligt är det väl inte att vara ensam trea, herregud klara! kämpa på även fast det inte finns något att kämpa för, btw; alternativmed./altmedicin./altmed./am./ varsågod :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback