4/4

Äntligen lov, lov, lov! Välbehövligt.
Våren har äntligen kommit, krokusarna har börjat smyga sig upp ur jorden och fåglarna kvittrar. Den här tiden på året vill man bara strosa runt och njuta av solen hela dagarna, tyvärr har jag en tendens att sova bort dagarna när jag inte har någon skola att gå upp till.
Idag låg jag min vana trogen hemma nästan hela dagen, sen ringde pappa och vi åkte ut och övningskörde. Det gick bra med tanke på att det säkert var ett halvår sen sist. Vi stannade till en stund på nån herrgård beundrade utsikten nere vid vattnet. Kom just hem igen och kvällen ser inte ut att bli vidare rolig, Mattias och hans polare tänkte spela tv-spel hela natten så jag får väl sitta här och lägga patiens eller nått.
Förövrigt har det egentligen inte hänt så mycket som är värt att nämna, Nv06B (min klass) vann treornas talangjakt i torsdags. Ni kan se vårt fina uppträdande
här, för att förstå poängen i det hela kan ni även kolla här. Är vi inte söta? haha
Nu ska jag ta en bärs och glo på pojkar som spelar NHL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback