22/2

Många tvåor i dagens datum.
Har just kommit hem från Sofia. Såg på film och fettade oss med godis. Sen höll jag henne sällskap medan hon packade till fjällen.
Tidigare idag var jag med henne på ett insläpp i stallet. Elisabeth sa att jag var tvungen att vara med en gång innan jag ska ta det själv på måndag för att förhindra kalabalik. För jag har ju aldrig tagit ett insläpp på de tre år jag har haft häst uppstallad hos henne. Men hon är ju som hon är och det är bara att gilla läget. Ska bli väldigt kul att ta hand om Påven, längtar till i morgon när jag ska rida.
Annars är det mest skönt att ha lov, behöver verkligen vila upp mig lite. Är så mycket såhär i slutet och man vill ju inte misslyckas nu. Tror jag klarade ett mvg på fysikprovet i alla fall och det är skönt.

Nu sitter jag bara och väntar på att min älskling ska komma hem, saknar honom lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback