28/2

Negativt - Lovet är snart slut
Positivt - Vi har studiedag på måndag
Det har varit skönt med lov även om det varit väldigt kort och jag har inte gjort någonting känns det som. Det har varit jättetrevligt att ta hand om lilla Påvis. Kom fram till att jag har saknat att bara gå och skrota och pyssla i stallet. Det är även skönt att ta lugna skogsturer som omväxling. Och lugnt kan man verkligen säga att det blev då underlaget är helt halt och värdelöst. Man har även fått stå ut med diverse spydiga kommentarer från vår faborit-tant (för er som inte vet det är "faborit" en sarkastisk version av favorit) som inte verkar ha särskillt höga tankar om mig. Men jag får berätta fler trevliga detaljer en annan gång för jag är hos Tove och hon har ätit färdigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback