10/1

Nu har skolterminen kommit igång igen och det känns faktiskt inge vidare. Är rädd att jag inte ska klara av det, men man får försöka stå ut för det vore ju dumt att snubbla på målsnöret.
Det är iaf skönt att ha helg nu. Idag fick vi hit lite möbler från en av Mattias polares mamma, tre soffbord, två fotöljer, ett köksbord och en kökssoffa. Äntligen behöver vi inte äta på en flyttkartong längre. Annars har dagen varit väldigt seg, har mest legat framför tv:n och varit väldigt godissugen. Försökte läsa lite i boken som vi ska läsa i svenskan, Mannen utan öde, men den kan helt enkelt inte fånga mitt inresse ordentligt så jag sommnade istället.
Kvällen lär inte bli särskilt rolig den heller, Dan är här och han och Mattias ska spela tv-spel och dricka vin hela natten. Tjejerna ska ut på krogen och fira Anna ikväll tror jag men jag har inte pengar för det, ingen direkt lust heller för det är en sån där ful-äckeldag och jag skulle bara känna mig luffig. Men men. Funderar seriöst på att åka hem till mamma och pappa ett tag och umgås lite med dem.
Morgondagen ska jag försöka ägna mig åt bokjävlen om jag nu ska få ett godkänt i svenska.


Kommentarer
Postat av: tove

vad får dig att tro att du inte skulle klara det? du har ju klarat det fram tills nu. du kan om du vill, du är smart, glöm inte det-

2009-01-11 @ 03:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback