2/1-09

Gott nytt år till alla! Känns väldigt ovant att skriva "09".
Nyårsafton var väl inte den bästa jag haft, en massa onödigt tjafs och sånt tyvärr. Men den hade en del trevliga stunder i alla fall.
På torsdag börjar skolan igen och jag längtar verkligen inte. Men det är ju oundvikligt så det är bara att hoppas på att denna termin passerar så lindrigt som möjligt. Mattias fyller 23 år samma dag och innan dess ska jag försöka fixa en present till honom vilket kommer bli lika svårt som alltid, alla som känner mig vet att jag är värdelös på presenter.
Ikväll ska jag åka skridskor i mörkret på uttran med Eva, Tove och ev. Carro. Mysigt.
Tror jag ska ta ett bad innan, badkaret i vår lägenhet saknar sån där propp så det går inte att bada där för tillfället. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback