18/3 ...

Sofia hann inte rida och jag var inte särskillt svår övertalad till att hjälpa henne. Första dagen jag verkligen märkt av att våren närmar sig, alla diken porlade och snön var nästan helt borta. Red en ganska lång tur i solskenet på gulleplutten Påvis, såg förövringt årets första fjäril också. Sen åkte jag hem och diskade och lagade mat, stuvade makaroner och falukorv, jag börjar få in snitsen nu haha. Snart är det dags att sova för i morgon tänkte jag gå till skolan, har bara en lektion och lite projektarbete att jobba med så det ska nog gå bra. Men först ska jag lata mig en stund och lyssna lite på Melissa Horn, har blivit såld på henne, tack Tove :P  

Kommentarer
Postat av: Tove

Varsågod :D Hon är så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback