26/3

Den här veckan har jag övervunnit mig själv, vi hade muntligt NP i engelska och jag pratade! Med massa uttalningsfel såklart men jag har lyckats få någon sorts distans till det hela och helt ärligt så rör det mig inte i ryggen.
Annars händer det knappt något. Jag har börjat skolka massor från skolan för jag mår inge bra när jag är där, det är synd att jag har så dålig självkontroll att jag sabbar allt såhär på slutet.
Ingen ridning idag tyvärr, är verkligen sugen men som tur är så red jag Påven igår så jag klarar mig nog till nästa vecka. Det var fint väder och Påven som just har börjat få galoppera lite smått verkade lycklig. Vi slapp till och med träffa på allas vår faborittant Monica.
Har sovmorgon idag eftersom matten är slut. Vilket också gör att jag bara har en timme kemi idag och sen slutar jag. Ska väl antagligen jobba lite med projektet dock men det är faktiskt ganska kul så det gör inte så mycket.
Ska ta och mysa lite med lilla Whises, tycker om henne massor trots att hon har en liten ovana att bita mig, haha.
På lördag ska jag och mina flickor ha våffelkväll, längtar dit.


I'm thinking I wanna be you, I wanna be you, I wanna be you, you, you.

Kommentarer
Postat av: Tove

Bra jobbat!! Det är snart lov nu, gå till skolan hela nästa vecka, du står uut, det vet jag! Om du håller ut den sista veckan så kommer du att kunna njuta mycket mer av lovet. Gör dig förtjänt av kryssningen. Sen när påsklovet är slut så kommer våren ha kommit lite mer och då får man massa ny energi. En dag i taget :)

Peppkraam! kommentera min blogg :D hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback