28/2 forts.

Nu är man hemma igen efter en helt okej trevlig kväll. Var med Tove, Carro, Kalle och Oskar. Först kollade vi lite på melodifestivalen och sen åkte vi till donken. Därefter åkte vi hem till mig och spelade Guitarhero. Men nu har de åkt hem igen och jag är ensam kvar då Mattias sover hos en kompis. Winnerbäck och en Clementin, kan det bli bättre?

För att återgå till mitt tidigare inlägg så talade vi om den kära Monica. Hon behandlar mig ungefär som att jag är fem år och knappt vet vad som är fram och bak på en häst medan hon är bäst i världen på allt (vilket hon absolut inte är, hon kan inte hantera hästar helt enkelt). Jag och Påven hämnades genom att skrämma henne ordentligt, inte med flit dock men roligt var det.
Såhär var det att jag passade på att få skjuts ut till stallet med Mattias när han skulle till jobbet så jag red ut innan Monica kom för att släppa ut hästarna. När hon kom var Påven borta. Samtidigt är det en annan häst i stallet som ska avlivas (stackarn..) och Monica som hade skymtat Mattias lastbil trode att de hade kommit för att hämta och avliva denna hästen och råkat ta Påven istället så hon var ganska så upprörd när jag kom tillbaka sen. Vet inte om historien gjordes rättvis här men det var väldigt roligt på plats, Muhahaha!

Bortsett från stallet har jag inte gjort något alls faktsikt. Jag har bara varit hemma och kollat på tv samt umgåtts med min älskling. Har inte pluggat något vilket jag verklingen borde ha gjort men det får ta och lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback