28/3

Jag älskar helgen. Har just gått upp, sitter i soffan och väntar på att pastan ska börja koka så jag kan äta lite lunch. Sen ska jag krypa ner i badet och mysa. Ikväll ska jag sedan till Eva och äta våfflor, jammi.

Igår i skolan ville biträdande rektor prata med mig vilket verkar lite oroväckande, när jag gick dit var han inte där och jag hade inte tid att vänta så jag fick inte veta varför dock. Istället så förberedde Elin och jag vår gympalektion vi ska hålla på fredag. Vi ska ha aerobics och step up, hoppas det blir bra men det borde det bli.
På kvällen gick jag och Mattias och åt på pianobaren. Jag åt sushi och det var väldigt gott men lite dålig service dock. När vi kom hem började vi kolla på en film men båda var så trötta att vi gick och la oss ganska snabbt.
Men nu är min mat färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback