31/3

Vill inte gå och lägga mig för då blir det morgon snabbare, men å andra sidan så behöver jag vara pigg imorgon. Har uppsatsskrivning i fem timmar. Sen måste jag snickra ihop ett muntligt framställning om något i samma stil. Biträdande rektor Andreas har erbjudit sig att hjälpa mig i morgon, vet inte om jag ska gå dit, lär få panikanfall och det föredrar jag att få när jag är ensam. Men snällt att erbjuda sig.
Idag var det riktigt vårväder, blev tvungen att stoppa ner halsduken i väskan och knäppa upp jackan för att inte drabbas av värmeslag.
Hursomhelst får sunt förnuft gå före och jag går och lägger mig nu.


Kommentarer
Postat av: Tove

Du borde ha tackat ja till hjälpen, kopplat bort känslor osv under skrivningen/talet och fuckat ur när du kom hem. Även om din attityd och inställning är usel så kan du åtminstone låtsas att du tror på dig själv, funkar :D fast du tror säkert inte på mig, eller du tror mig men du tror att alla kan klara av det utom du, right? JAG. VET. ATT. DU. KAN. VADSOMHELST. Bara du ger dig fan på att lyckas, sådetså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback