19/5

Vet egentligen inte vad jag ska skriva men har inget annat att göra. Eller jo, jag har två religionsinlämmningar till i morgon men har ingen som helst inspiration, lust eller ork. Jag har gjort lite av en krasch så här på slutet. Det känns väldigt onödigt med tanke på att det är så kort kvar, men det funkar helt enkelt inte längre. Har fått förlängd studietid i Fysik B och Biologi B vilket känns väldigt skönt.
Annars har jag försökt fokusera på studenten, en ljusglimt att se fram emot. Enda nackdelen är mottagningen efter då men måste träffa släkten. "Vad ska du plugga vidare till då?" . Alla förväntar sig att man ska bli något bra som traditionen i min släkt lyder. Undra vad de skulle säga om jag berättade att det jag helst vill är att flytta ut i en liten stuga i skogen och bo själv med en massa djur. Jag brukar säga det som ett skämt men det är faktiskt så det är, jag är inte skapt för att träffa människor utan jag trivs bäst med djur.
Wishes har flyttat hemtillmina föräldrar och vi försöker få henne att bli kompis med 2pac och Knubbis så hon slipper bo själv längre. Det går väl sådär, bättre än förväntat men hon är fortfarande väldigt rädd för de andra. Knubbis kan jag förstå för honär  lite av en bitch, men 2pac är världens snällaste och har aldrig gjort något alls mot henne och ändå springer hon så fort han tittar på henne. Lilla gumman, mammas bäbis.
Ska försöka ta mig till s-tälje snart och klippa mina brända hårtoppar och eventuellt köpa ett par skor för jag är inte helt nöjd med de jag köpt till studenten.
Lyssnar på Bright eyes. Älskar hans röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback