22/5

Bakisdag.
Eva hade skiva igår och jag, Tove, Josse, Carro och Lollo var där. Det var någon form av flip tema så halva mitt hår är grönt och andra halvan är orange. Har inte orkat göra mig besväret att duscha eller ta bort sminket ännu så jag har starka likheter med en häxa ur vilken saga som helst. Det känns lite som söndag trots att det tack och lov bara är fredag.
Mamma och Pappa är på landet och Märta är väl hos Vasse skulle jag tro vilket betyder att jag är ensam, det är lite segt men å andra sidan har jag ingen energi till att göra mig presentabel och träffa någon. Helt ensam är jag ju faktiskt inte för jag har ju mina bäbisar fortfarande, det är skönt att höra hur Wishes hoppar runt och leker med sin toarulle.
Tittade på Breaking the waves tidigare, en väldigt gripande film måste jag säga. Min typ av film. Jag tror jag ska baka något och bygga på mina valkar ytterligare, något med choklad för vad hjälper bättre än choklad mot ensamhet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback