24/5

Söndag och nästan fri från den sedvanliga söndagsångesten. Har haft en väldigt lugn och skön dag. Vaknade ganska sent och när jag ätit frukost i lugn och ro åkte jag ut till Påven och red en sväng i det vackra vädret. Han blev ganska svettig så jag svampade av honom och självklart rullade han sig direkt när han kom ut i hagen, varsågod Sofia haha. Sen gjorde vi i ordning lilla buren så Wishes har fått flytta ut nu. Kommer sakna att ha henne inne men hon har det bättre där ute.
Har just bakat färdigt två pajer och en kaka till min studentfest och det slog mig att det är bara en och en halv vecka kvar nu. Sinnessjukt vad fort det går. Måste verkligen masa mig iväg till frisören.
Fredagskvällen blev inte så tokig trots allt. Kände inte för att vara hemma själv men ändå inte föratt träffa kompisar så jag gick till Passione i hopp om att hitta någon att spendera kvällen med (Ja, jag vet hur patetiskt det låter). Träffade på en snubbe som händelsevis tränade med Carro och han var trevligt så han fick bli mitt sällskap. Har dock en skrapad näsa och en stukad fot som jag inte minns att jag fått.
Sommaren är verkligen på väg nu och jag längtar, samtidigt är det en aning läskigt. Om en och en halv vecka är jag inte studerande utan arbetslös och det låter inge vidare måste jag säga. Borde redan ha börjat leta efter ett jobb men har inte riktigt tagit in att det är så snart och därför skjutit på det. Men som jag brukar skriva här ganska ofta - Det löser sig nog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback