26/5

Klockan är snart halv elva och det är knappt mörk. Lite skillnad från i vintras när det var kolmörkt vid tre på eftermiddagen. Sommarnätter är gjorda för promenader, att bara vara ute och strosa utan något specefikt mål, gärna slå sig ner på en brygga en stund och varför inte ett spontant nakendopp? Jag hoppas på många sådana nätter framöver. Betydligt bättre än ensamnätter framför datorn, då hela världen blir blekt blå av skärmens ljus.
Dagen började med strålande väder och det var riktigt befriande att gå ut i friska luften. Jag gick runt utklädd till pumpa hela dagen i skolan för att charma ettor och tvåor till rösta på att just vår klass ska få springa ut först nästa onsdag. det funkade ganska bra och vi kom tvåa. Därmed slutar vi som vinnare i den totala poängräkningen och kommar ta täten ut på skolgården. Egentligen gör det mig desamma, det är mest kul för sakens skull. Hade även ett franskaprov som skulle avgöra om jag får IG eller G, och ja, det blir inte helt oväntat ett IG. Jag skrev inte något alls utöver namn. Tro inte nu att jag inte försökte för det gjorde jag,det var bara det att jag faktiskt bara förstod enstaka ord och det är ganska svårt då.
För att sedan förbättra mitt underbara humör ytterligare åkte jag hem till Mattias och hämtade hem alla mina saker. Det känns väldigt overkligt allting, vet inte vad jag ska säga om det egentligen.
Hoppas solen skiner i morgon, vill inte ha mer regn.


Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas också på massa varma sommarnätter med mysiga promenader :)... kanske kommer och kollar på er när ni springer ut, coolt att ni vann också, för visst har ni haft ganska många krångliga tävlingar om de där? :P puss och kram

2009-05-26 @ 23:57:51
Postat av: Anonym

haru cam?;)

2009-11-04 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback